NEWINSHAPE


Binnenkort verkrijgbaar bij jouw begeleidings- en verkooppunt. Vraag ernaar.

Een gezonde levensstijl, dé trend van tegenwoordig, we willen het allemaal. NewINShape staat zeker achter deze gezonde ontwikkeling, maar is zich er wel van bewust dat alleen door het toevoegen van gezonde producten aan je dagmenu, je niet per se afslankt. Veel mensen willen graag beide bereiken, een healthy lifestyle en wat kilo’s kwijt, NewinShape maakt dit op een verantwoorde manier mogelijk!

 

Hoe werkt het
Tijdens NewinShape eet je elke dag veel vers fruit, groenten en gezonde tussendoortjes. Je lunch en diner bestaan uit een stukje vis, vlees of een vegetarische product met veel verse groenten. Daarnaast gebruik je 6 dagen per week twee NewinShape eiwitproducten per dag. Omdat de eiwitrijke producten een hoge hoeveelheid eiwitten bevatten dragen ze bij aan de instandhouding en groei van de spiermassa. Dat is gunstig als je later op gewicht wilt blijven! De zevende dag eet je net zoals de andere dagen, alleen de twee NewinShape maaltijden worden vervangen door gezonde producten. De voorbeelden voor de zevende dag zijn te vinden op de website. Naast je maaltijden gebruik je een hoogwaardig voedingssupplement; Fat burner, de Fat burner stimuleert de vetverbranding en vermindert de opname van vetten. Dit supplement neem je elke dag in met een glas water, tijdens je ontbijt, lunch en diner.

 

Richtlijnen DOEN!

  • Drink per dag minstens 2 liter water (eventueel met een schijfje citroen) of kruidenthee.
  • Eet minstens zes keer per dag: drie keer een gezonde hoofdmaaltijd en drie keer een kleine gezonde snack
    (rauwkost, fruit, handje nootjes, NewinShape maaltijd, stukje avocado, enkele olijven, een ei).
  • Eet veel groente en maximaal 2 stuks fruit (gestoomde of gekookte groente, smoothies, sapjes, rauwkost en salade).
  • Eet magere (soja)yoghurt, magere kwark of Griekse yoghurt 0% vet. Eet 2x per dag maximaal 75 gram mager vlees
    (tartaar, kipfilet, kalkoen), vis (witvis, tonijn, zalm), mozzarella of feta.
  • Maak voor bakken gebruik van olijfolie of kokosolie (maximaal drie eetlepels).
  • Beweeg minimaal 30 minuten per dag.

 

Wat mag je eten
Eet puur! Eet veel groeten als rauwkost, als vulling in de bouillon, bij een stukje vis of vlees. Gebruik verse kruiden, eet lekker veel fruit het gaat om vers en puur.

 

FRUIT
behalve:
Ananas
Appel
Banaan
Lychee
Meloen
Sinaasappel
Mango
Druiven
Peer

 

GROENTEN
Elk soort groenten

 

VLEES
behalve:
Varkensvlees
Gepaneerd vlees
Gefrituurd vlees

 

KRUIDEN
Alle kruiden,
gedroogd of vers

VIS
behalve:
Gepaneerde vis
Gefrituurde vis

 

ZUIVEL
 behalve:
Yoghurt, melk of
kwark met een smaakje.

NOTEN
Alle noten, behalve:
Nootjes met een laagje
suiker, chocolade
of yoghurt

 

DRANKEN
Drink vooral water,
kruidenthee,
en beperkt koffie
of zwarte thee.
 

NIET TOEGESTAAN
Aardappelen
Alcohol
Candybars
Chips
Frisdranken
Fruitsappen
Gebak
Gebonden sauzen
Gefrituurde knabbels
Gefrituurde snacks
Honing
Kant en klaar producten
Koekjes
Muesli
Pasta
Patat
Pizza
Popcorn
Rijst
Snoepjes
Stroop
Suiker 
Vruchtensappen
Witbrood

 

Nieuw! Oreo koekjes

16-01-2018 - Nieuw in ons assortiment: heerlijk brosse oreo koekjes! Zeer laag in de koolhydraten dus perfect... lees meer

Feit of fabel? A-merken altijd gezonder dan een huismerk?

16-01-2018 - Het is een fabel dat A-merken altijd gezonder zijn dan de huismerken. Voor je gezondheid, en... lees meer

Onder begeleiding blaas jij je kilo's weg!

16-01-2018 - Heb jij een ongezond hoog gewicht en een te hoog BMI? Eet je te veel en te vaak ongezonde... lees meer

nieuwsarchief

Medislank in de buurt

Noord-Holland Flevoland Utrecht Gelderland Overijsel Drenthe Friesland Groningen Noord-Brabant Limburg Zeeland Zuid-Holland